Regulamin

§1.

Właścicielem Sklepu sollo.net.pl jest Firma PPHT „LOTOS” Piotr Grycz z siedzibą:ul. Katowicka 46, 43-523 Pruchna, zwana w dalszej części Sklepem, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Cieszyna, zwana dalej Sprzedawcą.

§2. 

Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową poprzez swój sklep internetowy https://sollo.net.pl.

§3.

Złożenie zamówienia odbywa się poprzez stronę https://sollo.net.pl. Po złożeniu zamówienia Klientowi zostaje wysłana e-mailem informacja o jego otrzymaniu przez sklep.

§4.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przeciwnym wypadku Klient jest informowany o stanie zamówienia i wybiera spośród następujących alternatyw:

  1. częściowa realizacja zamówienia
  2. wydłużenie czasu oczekiwania
  3. anulowanie całości zamówienia

§5.

Warunkiem wysłania zamówionego towaru Klientowi jest w przypadku:

  1. zamówień płatnych przy odbiorze – potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia e-mailem
  2. zamówień płatnych przelewem – potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia e-mailem oraz wpłynięcie na konto Spółki zapłaty za zamówiony towar.

§6.

Klient wybiera sposób dostarczenia towaru spośród następujących możliwości:

  1. dostawa przesyłką listową , paczką ekonomiczną czy priorytetową realizowaną przez Pocztę Polską , kurierem DHL lub poprzez paczkomat

§7.

Koszty dostawy pokrywa Klient wg aktualnego cennika kosztów dostawy. Są one uwzględnione na fakturze. Poniższy cennik na przesyłki Poczty polskiej uwzględnia paczki do 2 kg W przypadku przesyłki powyżej 2 kg, koszt przesyłki uzgadniany jest indywidualne.

§8.

Termin przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi maksymalnie 3 dni roboczych, pod warunkiem dostępności w sklepie wszystkich zamówionych artykułów. Całkowity termin realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania towaru do wysyłki plus czas przesyłki właściwy dla firmy ją realizującej.

§9.

Płatność za zamówiony towar następuje w następujący sposób:

  1. przy odbiorze: należność pobiera listonosz / kurier 
  2. przelewem bankowym na konto sklepu;

§10.

Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że nie był on używany oraz nie jest w żaden sposób zniszczony (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”). Zwracamy wartość towaru bez kosztów przesyłki.

Scroll to Top