§1.
Właścicielem Sklepu sollo.net.pl jest Firma PPHT „LOTOS” Piotr Grycz z siedzibą:ul. Katowicka 46, 43-523 Pruchna, zwana w dalszej części Sklepem, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Cieszyna, zwana dalej Sprzedawcą.
§2.
Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową poprzez swój sklep internetowy https://sollo.net.pl.
§3.
Złożenie zamówienia odbywa się poprzez stronę https://sollo.net.pl. Po złożeniu zamówienia Klientowi zostaje wysłana e-mailem informacja o jego otrzymaniu przez sklep.
§4.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przeciwnym wypadku Klient jest informowany o stanie zamówienia i wybiera spośród następujących alternatyw:
- częściowa realizacja zamówienia
- wydłużenie czasu oczekiwania
- anulowanie całości zamówienia
§5.
Warunkiem wysłania zamówionego towaru Klientowi jest w przypadku:
- zamówień płatnych przy odbiorze – potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia e-mailem
- zamówień płatnych przelewem – potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia e-mailem oraz wpłynięcie na konto Spółki zapłaty za zamówiony towar.
§6.
Klient wybiera sposób dostarczenia towaru spośród następujących możliwości:
- dostawa przesyłką listową , paczką ekonomiczną czy priorytetową realizowaną przez Pocztę Polską , kurierem DHL lub poprzez paczkomat
§7.
Koszty dostawy pokrywa Klient wg aktualnego cennika kosztów dostawy. Są one uwzględnione na fakturze. Poniższy cennik na przesyłki Poczty polskiej uwzględnia paczki do 2 kg W przypadku przesyłki powyżej 2 kg, koszt przesyłki uzgadniany jest indywidualne.
§8.
Termin przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi maksymalnie 3 dni roboczych, pod warunkiem dostępności w sklepie wszystkich zamówionych artykułów. Całkowity termin realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania towaru do wysyłki plus czas przesyłki właściwy dla firmy ją realizującej.
§9.
Płatność za zamówiony towar następuje w następujący sposób:
- przy odbiorze: należność pobiera listonosz / kurier
- przelewem bankowym na konto sklepu;
§10.
Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że nie był on używany oraz nie jest w żaden sposób zniszczony (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”). Zwracamy wartość towaru bez kosztów przesyłki.